Aquet es el meu blogger on tinc penjat els procediments de tots els treballs que hem fet durant tot el curs.

dijous, 17 de gener del 2013

3.Avatar digital


Descripció:
He utilitzat uns programes per realitzar un dibuix, o una imatge de un avatar semblant a mi  he fet 6 avatars cadascun, d’un estil diferent. He anat mirant una foto meva, per guiar-me  i fer l'avatar que  es semblés mes al meu físic, sobretot he posat accessoris també i la roba que ami m'agrada portar, mes o menys. 
Un avatar, es una foto, o un gráfic que representa a un usuari específic.

Procés:
Avatar_2_voki

Voki. speaking avataraquet avatar, m'ha agradat molt perqué es un dibuix molt divertit , peró el que no m'agradat es que no trobava  uns cabells que es semblesin als meus. 

Avatar_3_voki
Voki. speaking avatar, aquet  l’he fet amb el mateix programa de abans, perquè hi havien diferents formes de crear l'avatar, no m’agrada molt perquè hi havien molt pocs detalls per posar-li però si que he trobat un perfil semblant al meu cabell encara que el color no sigui el mateix.

Sitepal_avatar_4
Sitepal: Aquet avatar es el que mes m'agrada, la roba, l'estil d'avatar, els cabells els he posat una mica mes clars perquè no trobava el meu color exacte ja que es molt difìcil, però es el avatar que es troba mes real.

Avatar_5_unique
UniqueAquet avatar no  m’agrada perquè es una mica estrany i perquè no he trobat mes o menys el estil meu ni els cabells ni res, a part, te una forma una mica estranya que no m'agrada gens.

 Popart: Això no es un avatar però es una imatge amb una forma diferent de veure’m jo mateixa en una foto de una forma diferent, no es por apreciar molt bé la foto pero perque es una mica com nocturn, i està bastant contrastat.

_1350996905
Otaku: Aquet avatar es el mes fàcil que he trobat perquè li falten mol detalls que s’assemblin ami, i també perqué hi havien poques opcions per posar ,es un avatar inspirat en els dibuixos animats japonesos.

Faceyourmanga_avatar_6
Faceyourmanga:Aquet avatar es el mes divertit que he fet, li he posat alguns detalls que m’han agradat bastant amb el fons que crida molt l’atenció, cada detall que porta, els llavis, les ulleres, la forma en la que sonriu, la forma de les celles, la forma del cabell, etc. Tot el que porta es unes de les cosEs que ami m'agradEn, i unes de les coses que tinc, i porto moltes vegades.

Resultat :
Faceyourmanga_avatar_6
He elegit aquet avatar  perquè es el que mes m’agrada fer, me divertit molt fent lo,sobretot perquè m’ha cridat molt l’atenció, amb crida molt  els detalls, i que s’ajustés a tot el que ami m’agrada. Es el que millor ha quedat.
Comentari:
El resultat del meu treball no ha quedat molt bé alguns avatars, perquè es impossible que s’assemblés igual, un d'ells a sigut el que més m’ha costat de trobar d’aquesta activitat, he trobat dificultats en algunes pàgines que no s’obrien, he volgut fer mes avatars però els que mes m’agradaven eren els avatars amb color, i amb accessoris, es un treball bastant entretingut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada