Aquet es el meu blogger on tinc penjat els procediments de tots els treballs que hem fet durant tot el curs.

dimecres, 16 de gener del 2013

2.La dansa d'henri matisse


§  Descripció:He fet un dibuix amb temperes 
La-dansa_lamina_verdadera
FITXA TÈCNICA:
 -Títol:  La dansa
 -Autor: d’ Henri Matisse
-Any: 1909
-Dimensions:  260 cm x 389 cm
-Tècnica:  Óli sobre llenç
-Estil: Fauvisme
-Gènere: Retrat
-Localització: Museu de Hermitatge  de San Petersburg(Rússia) 

§  Procés seguit:
Img-20121002-wa0001-1

1.Primer he començat pintant la herba  perquè era la part més fàcil que veia per dibuixar.

Img-20121003-wa0000-1
2.Al segon procés he pintant el cel amb blau i una mica de blanc per aclarir-lo

3. Al tercer procés he pintat les línies del cos , i el cap amb marró fosc , he pintat primer les línies per què si ho pintava després amb el color de les persones no hi veuria.

§  Resultat:

§  Comentari: 
No m’agrada’t molt fer aquet dibuix perquè no m’han sortit bé les línies de lespersones i algunes coses no han quedat al seu lloc ni tampoc a quedat ben bé el color,la tornaria a repetir  però tornar a fer-la molt millor, he aprés bastant l’ informació d’aquet quadre que es molt famós, no canviaria res d’aquet quadre perquè es bastant original i m’agraden els colors. El  dibuix amb podia haver quedat molt millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada