Aquet es el meu blogger on tinc penjat els procediments de tots els treballs que hem fet durant tot el curs.

divendres, 18 de gener del 2013

4.Avatar anologic_llapis grafit_punt linia


Descripció:
Per fer la gamma de grissos la he fet en una làmina,amb un llàpis i un regle,amb rotulador negre. Primer he començat a llapis a fer les franges de cada cuadrat,hi després las he repasat amb rotulador negre.He pintat poc a poc cada cuadrat començant per mes obscur (Totalment Negre) i acabant per mes clar (Totalment Blanc). Hem fet les tres franjes de diferent manera( Grisos,punts,rayes)
Procés:
Lámina 4 : La gamma de grissos ha sigut fàcil perquè  ha sigut fàcil només treballar amb el llapis perqué si t'equivocabes podies borrar i retocar-lo segons com quedés.  La de punts  m'ha costat molt més que l'anterior perqué era  amb rotulador i no et podies equivocar, hi controlar el punts que hi posaves a cada cuadrat. En aquesta he trigat molt més a acabarla.
Descarga
Lámina 5: LLapis grafit
Aquesta lámina  no m'ha agradat  molt com m'ha quedat perqué no esta ben bé igual que la foto , i sembla que al dibuix a quedat mes petit que la foto, pero era facil fe les sombres perque a llapis i el mocador, anaves fent les sombres poc a poc.
Descarga
 Lamina 6:El punt
Aquesta lámina m'ha costat bastant peró a sigut molt entretingut i a tingut el seu temps, peró em pensava que em costaria mes i seria mes dificil pero m'ha agradat mes que l'anterior.
547046_526515447375997_1821804406_n
Resultat:
Lámina 4:
  La  dels punts m'ha sortit una mica pitjor que la de grisos perque si em pasava de punts ja podía fer dificultats,  no m'agradat perque la lámina m'ha quedat molt bruta pel rotulador.
Descarga_1
Lámina 5:
  Finalment  m'ha quedat així , pero el que mes m'ha costat a sigut la jaqueta, perqué tenia rayes tecxanes i contrastos.
Foto_dibuix_sombras

Lámina 6:
Aquesta en va quedar molt millor que la de llapis perque amb rotulador negra quedava mes marcat les parts que son obscures i per aixó m'agradat mes com m'ha quedat aquet.
Descarga_2
Comentari:
Aquest treball no m'agradat molt perque s'anava complicant molt, i després he estat tan liada que no tenía molt de temps i aquet treball requireix molt temps i molta paciencia, amb falta paciencia perqué tot em quedi molt millor, i es faci tot amb  mes cura.
Lámina 7 :
Descripció
Aquesta lámina consistia en fer linias continuament omplint el dibuix. consistia en fer linias horitzontals,verticals o rectes com nosaltres volguesim pero era seguir les línies del dibuix calcat amb llapis.
Procés:
Primer hem tornat a calcar la foto a llapis ,pintant la meitad del dibuix , després hem anat omplint amb rotulador negra punta fina  poc a poc el dibuix amb les línies en forma horitzontal 
He començat omplint els llocs negres del dibuix y despres el cabell, la jaqueta ha sigut la mes difcil de totes.

Aquet es el dibuix mitj acabat, pero vaig que tornar que retocar-lo perqué  el cabell m'havia quedat mol clar, i l'havia de fer una mica mes obscur perqué la part esquerra del final dels cabells era amb mes grissos. També  vaig pintar el ulls amb unes cuantes línies perque quedesin una mica mes obscurs també.

2012-12-05_14
Resultat:

Valoració:
Aquesta lámina m'ha costat una mica mes que totes les làmines que hem fet, però m'ha agradat molt com a quedat finalment les línies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada