Aquet es el meu blogger on tinc penjat els procediments de tots els treballs que hem fet durant tot el curs.

dissabte, 19 de gener del 2013

5.Avatar anologic_taca


1.      Descripció:
Primer ens hem ajudat amb el pinck monkey  hem pujat la foto que hem utilitzat en tots els avatars que hem fet, hi amb aquet programa de internet li hem posat mes contrast a la foto en blanc i negre perquè quedés totalment una taca negra. Després hem calcat les parts de la foto , hi ham un retolador ens hem anant guiant poc a poc per fer el dibuix.

2.      Procés:
He començat poc a poc amb les parts mes difícils i les parts mes negres , però he acabat molt ràpid perquè m’ha resultat molt fàcil i he acabat  el dibuix en res.
Descarga

Aquesta es la foto editada al  pickmonkey, primer l’hi he posat en blanc i negra i la he editat amb el contrast movent els cursors dels programas poc a poc , i m’ha quedat així:


3.   Resultat:
399286_539899656037576_1196094138_n

4.   valoració:  Aquesta làmina m’ha agradat molt com m’ha quedat , i també perquè a sigut molt entretinguda poc a poc anant fent les taques. M’ha quedat molt negre i m’agrada molt perquè es com una il·lusió òptica. M’agradaria tornar a fer una altra làmina d’aquest tipus però amb una  d’un paisatge o d’una altra imatge amb un altre color de retolador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada