Aquet es el meu blogger on tinc penjat els procediments de tots els treballs que hem fet durant tot el curs.

dimarts, 15 de gener del 2013

1.Desafiant el costat esquerra del cervell. Làmina 1.


He treballat amb el costat  dret del cervell. He utilitzat un dibuix de Picasso de Igor Stravinsky de l'any 1920: 
1.   He treballat amb molta tranquil·litat, i  molt concentrada. El primer que he fet es copiar el retrat d' Stravinsky al revés, sense girar-lo, ja que si el giro no estaría treballant  el costat esquerra del cervell, i  no tindria gracia.  
 2.  Una vegada iniciat el dibuix, m'he  fixat en els angles, les línies i les formes, on començava la línia i on acaba l'altra .  
  3. He començat a dibuixar per a dalt  i copiant cada línia a poc a poc,sense pensar en les parts del dibuix. Només es tractava de copia les línies ben exactes. 
  4. He dibuixat línia per línia, acabant part per part el dibuix.
 5. Quan he acabat el dibuix  he comparat la fotocopia amb el meu dibuix i me donat compte que eren completament moltes coses iguals  oblidant-me del que era realment el que estava dibuixant.
Pablo_picasso_-_portrait_of_igor_stravinsky
Títol: “Retrat I.Stravinsky “
Autor: Pablo Picasso

El meu dibuix
Comentari: 
He aconseguit desconnectar el costat esquerra del cervell menys en el cap i les mans que es el que mes costa de dibuixar , però  si que ho he aconseguit algunes línies m'han sortit mes rectes que les altres perquè a lo millor he tingut millor concentració i relaxació. M'ha agradat dibuixar així perquè mai havia pensat dibuixar del revés

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada