Aquet es el meu blogger on tinc penjat els procediments de tots els treballs que hem fet durant tot el curs.

dimecres, 8 de maig del 2013

7.Animació: Flipbook

1.Descripció:
En aquest treball, hem realitzat una Animació en Flipbook, que es tracta de fer un dibuix en un bloc de notes o  també creant tu mateix les láminas de paper, i fer un dibuix que a mesura que vas passant les pagines el dibuix te un moviment. El meu Flipbook '' l'arbre de l'amor'' tracta d'un dibuix d'un arbre que va creixent, que li van sortint les fulles , però en comptes de sortir-li pomes com tots els arbres li han sortit cors, després surten dos ninots que els cau un cor del arbre.

2.Procés: 
Al començament vaig començar a fer idees pròpies.






Aquí he deixat també la foto d'un Flipbook que vaig crear jo mateixa però que no amb va acabar d'agradar perquè vaig  tenir problemes en passar les pagines.




Quant vaig començar a fer la idea del Flipbook de ''L'arbre de l'amor'' vaig  començar per fer primer l'arbre.



Després vaig  tornar a repetir l’arbre anterior

Hi poc a poc amb van sortir les idees dels ninots



Aquest es el dibuix que vaig fer finalment i des de aquí amb vaig  anar guiant per poder fer el Flipbook.


3.Valoració:
Aquest treball a sigut molt difícil per a mi, perquè  m'he complicat molt, sobretot amb el dibuix que l'he fet molt gran i això feia que em costés dibuixar-lo molt mes, també he tingut que fer mes de 30 pàgines perquè si no seria un dibuix amb molt poca animació, el que si que m'ha agradat molt ha sigut el dibuix que m'he inventat perquè no tenia pensat fer un dibuix tant imaginatiu. El que no m’agrada es que he tingut dificultats per passar les pàgines. El dibuix no m'ha quedat del tot bé perqué no he pogut pujar el video al youtube perqué he tingut problemas per grabar-lo  no es veia el dibuix perqué  l'he fet molt petit.
Si tornés a fer aquesta activitat no canviaria res peró ho faria de la mateixa manera peró pintant-lo amb colors perqué quedés el dibuix mes animat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada